“Takes a lot of tries before you hit perfection. Well, except for my parents. They got it on the first try."

Mary 24 Italy
my stuff ϟ tv & ships ϟ faq ϟ tutorial ϟ psd
blogroll ϟ schedule ϟ movies
goodreads

gingers


Anonymous:
at the point where felicity temporarily joined then quickly quit and now he's back in the office asking for a second chance. wooohoooo. i like how felicity has a genuine nervousness (like her occasional babbling and the acting doesn't make it seem like they're just trying to make the girl "quirky") but still is very confident and strong. also love her choice of strong lip colors.

i wish i had that lips gurl felicity is perfect even with the babblin and THE BEST IS YET TO COME

Anonymous:
Don't know if I'm stupid and you were being sarcastic (if you were, I'm sorry!), but the gifset you tagged #who are you is of an actor named Harry Treadaway. He's in Penny Dreadful, which is an amazing show and you should totally watch it! (he also has an identical twin named Luke.) :)

no i swear i didn’t know (responding to other anons who asked me this lol)

anyway thank you jesus for giving us not one but two of them

penny dreadful just made the top of the list yes im that shallow

Anonymous:
i like HER (helena) but it doesn't make sense to me that she'd become so involved (in terms of knowledge) so quickly. and i hate when characters aren't handled well :p I'm liking it!! losing so much sleep because i can only watch it at night. i like the characters so far and the acting. excited to see where this goeeessss (expect another update later. haha)

yes i understand what you’re saying and agree that wasnt handled right and YES update me on everything *_*

(lol who isn’t a diggle fan,he’s the best)

Anonymous:
about halfway through the second episode with helena. they just had the 'training session' with her first lesson with the bow and arrow. had to pause to say how ridiculous it is that he tells everything to her, like who he's targeting and such. too much trust so soon.... ALSO, the twisted malcolm is tommy's dad?! did not see that coming.

ugh helena was my fave i hated the way they handled her character tbh but yay you’re going on with the show how are you liking it so far? i suspected that one cause most of arrow twists are predictable BUT THE SHOW IS GOOD EITHER WAY

Anonymous:
"i mean i'm not your girl...i wasn't making a pass at you" she gets more adorable by the appearance

*im crying internally because of something that happens in season two and i don’t want to spoil you*

YES SHE DOES MY BABE

Anonymous:
watching what? you didn't say...

"you’re the worst" it’s the title of the show, i know it’s cofusing 

Anonymous:
finally downloaded the first two seasons of arrow. have JUST met felicity (like i paused after her babble). for some reason, i imagined her with a british accent in the gifs.

nope they’re alla americans

BUT ISN’T SHE CUTE ANYWAY

Anonymous:
pliiiiiiiiiiiiiiiz more gif from the americans!!!!

lol i only did one photoset on the americans tho?

it’s not a very giffable show but i still have s2 to watch so i’ll try make some

Anonymous:
bit of a throwback but i just finished watching the veronica mars movie. a) grown up logan is so much more attractive to me and b) i couldnt help it- every time there was a kristen bell voiceover, all i heard was gossip girl speaking instead of vm :p

funny thing here i never associate kbell to gossip girl? it’s weird i know but when i hear her speak i never think og gossip girl lol

also yes logan yes

Anonymous:
Fargo? The FX series was great. Sorry to (potentially) add to this already pretty impressive list.

oh god anon don’t do this to me

SH